Tuesday, February 24, 2009

24 FEB 08


Keluar bersama rakan baik ku, biarlah hanya di kenali sebagai 'S'. Dia rapat jugak dengan aku dan sering berkongsi sesuatu dengan aku. Aku juga begitu. Walaupun hari ini aku tidak berapa sihat. Namun aku kuat kan semangat untuk keluar bersama-sama.

Kita orang jalan-jalan sampai penat. Makan-makan... Lepak bersama-sama dan berkongsi cerita yang menarik. Memang best sangat. Dapatlah aku lupakan sejenak penyakit yang aku tanggungi.

Masa berlalu sungguh cepat.(Masa cemburu dengan aku ;p). Kita orang terpaksa berpisah hehee.. Balik rumah masing-masing. Aku rasakan aku sangat gembira. Walaupun macam tidak puas lepak, malam-malam kita orang akan YM hehee...
Kadang-kadang la.


Okey la ini sahaja yang dapat aku kongsi dengan korang semua. Jaga diri masing-masing elok-elok.


Jumpa lagi nanti, jika panjang umur amin.

0 comments: